Pàgines

dilluns, 4 de novembre del 2013

Galeta de comunió

Bona nit!

Segurament són hores intempestives per escriure un post, però no podia dormir perquè em rondava pel cap la quantitat de fotos que tinc per compartir amb vosaltres i el temps que em falta per fer-ho, així que m'he dit: una, només una abans d'anar a dormir... ;)
Us deixo la foto d'un model de galeta que vaig dissenyar per a una comunió. La recepta és de galetes de mantega que vaig treure del blog de l'Alma, la millor que he provat amb diferència, i la decoració la vaig fer amb fondant. En aquest cas, vaig deixar un petit espai a sota del dibuix de la nena per a posar-hi el nom.
Igual que en aquest cas, la galeta es pot personalitzar amb el motiu que es vulgui: el nom i logo d'un negoci, dibuixos animats, fotografies...
Podeu preguntar-me el que vulgueu sobre els dissenys i/o encàrrecs sense compromís ;))

Desitjo que us agradi!

Galeta de comunió


Salutacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada