Pàgines

dijous, 7 de novembre del 2013

Cake pop bucket

Fa un temps, investigant per internet, mirant i remirant fotos i demés em vaig il·luminar; vaig veure en molts blogs i pàgines web un munt de tipus de cake pops: en forma de poma, de vaca, de bebè.... i vaig pensar que seria un regal súper original presentar-los clavats en una galleda i tematitzar-la d'acord amb el disseny dels cake pops.
Un regal absolutament personalitzat i fet a mida segons els gustos de la persona que l'ha de rebre ha de ser una bona sorpresa no trobeu?
A més, els cake pops es conserven molt bé i tenen l'avantatge que te'n pots anar menjant un cada cop que et vinguin de gust sense arruinar la resta del regal.
El dia que se'm va acudir el concepte cake pop bucket ja no vaig poder parar fins que ho he pogut materialitzar! ;)

Tocinets per parar un tren!

Tocinets per parar un tren!Tocinets per parar un tren!

Cake pops nuvis
Cake pops nuvisCake pops nuvis

Si voleu sorprendre a algú i fer-li un regal que està pensat i fabricat exclusivament per a aquesta persona tan especial, contacteu-me i en parlem :)

Salutacions!

Alba

2 comentaris:

  1. impressionant ... només de pensar el gust que tindran aquests cake pop buckets !!! ... el millor, la creativitat per pensar-los i fer-los ... i millor que això, poder un dia provar-los ... !! ...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! Només t'he de dir tres coses: Oreo, philadelphia i xocolata :))))

      Elimina